I London just nu..

Har inte bloggat på ett tag då jag varit och är fortfarande bortrest. Sitter och lånar pojkvännens dator så att jag kan uppdatera lite.

Så, än så länge så har jag faktiskt fått se mera av England än tidigare, vilket varit roligt. Har varit i staden Bournemouth, i södra England. Precis som i London så älskade de tegelstenar där. Är väl en engelsk grej. :P

Fick också träffa flera av min pojkväns vänner och familj, det verkade vara trevliga människor (Haha, vad svenskt svar det där var då :P). Men de verkade gilla mig, även fast de inte pratade så mycket med mig. Nervositet förmodligen.

Vädret är förresten varmt här. :P Ingen snö alls!

Men, ska gå och vara social nu. Vi syns i Lingonskogen. :D

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!