Flytten

JAG ÄLSKAR MIN NYA LÄGENHET! Jag älskade min gamla också, men den nya är precis lika fin. Dock är den mindre. Men helt underbar, med högt i tak och sovrum, och badkar! Jag som ju tog den osedd, hehe jag hade väntat mig att det skulle vara en misskött sliten tvåa med senapsgula tapeter och kakel från 70-talet. Men icke så, jag hade verkligen tur. :)

Dock så har jag inget Internet där, så jag sitter på Universitetet och skriver. Det tråkiga med det är att jag fortfarande inte kan ladda upp bilder. Fast kabeln är nu äntligen hittad. Så, så fort jag fått igång Internet kommer bloggen svämma över att bilder igen. :)

Flytten gick i vart fall bra, tog mycket mindre tid att vad jag hade beräknat, även fast alla klagade (återigen) på mina böcker och A försökte slänga min sten igen. Två gånger...hmm, undrar vad han har emot den? :P Men nu måste jag gå och göra lite nytta. Ska handla mat och sådant, samt ringa till hyresbolaget. Ha det så bra. :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!