Trodde det skulle bli en skitdag

Men istället så blev den så härligt bra faktiskt. Ni vet, en sådan där dag då ni vaknar upp och tänker "Oh nej, inte nu, jag vill bara somna om" (varit så av ett flertal anledningar, bland annat oro för en person som står mig nära) som istället blir rosenskimrande och helt underbar. Det började med sista basgruppsmötet, jag kände att det var mycket uppdämd ilska där, men det gick rätt så oki ändå. Men nog prat om det.



Istället så hade jag en väldigt trevlig fika med Kristin, som genast fick mig på bättre humör. Lite snack och lite te (Kaktuste intressant nog) gör faktiskt underverk för ens humör. Hon visade mig också runt lite i området då jag inte varit här så ofta, bland annat stack vi till Hageby som är väl en kvarts promenad från där jag bor. Vi kollade på MixMat, som säljer massvis med utländsk mat, från alla möjliga länder, bland annat gyllene russin (som är SUPERGODA) Hittade också en butik som sålde mycket härligt ekologiskt, så nu har jag bunkrat upp med en del. Jag säger bara det, Ica Kvantum på Hageby är guld värd när det gäller ekologiskt!

Det är verkligen i det enkla livet man kan finna njutningar. :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!