Megamind och Badbombsdagen

Kalla mig löjlig, barnslig eller urtråkig, själv så njuter jag av att se tecknade filmer på bio. Speciellt med min superglada söta spralliga lillebror på tre år. Det har liksom blivit vår grej att gå och se en mysig biofilm tillsammans, och idag så var det såklart Megamind han ville se. Valet stod mellan det och "Sammies Äventyr" men tydligen var den andra för bebisar. Och han var minsann ingen bebis fick jag höra. :P Vi drog med oss en annan av bröderna och satt och njöt i två timmar ungefär.

Efter det så lämnades lillen, då han blev trött (han har varit sjuk i veckan) och jag och andra brodern gick till Lush och frossade. Det är skönt att ha ett syskon som gillar samma saker. :P Han köpte guldglittrande badbomber och jag köpte olika bärdoftande bomber, då jag verkligen älskar doften av bär. Vi stod och pratade hur mycket som helst med expediten och ställde frågor och bara njöt av de olika väldoftande sakerna där. Vi fick också en gåva som bestod av fler badbomber (yey!) och tvålar samt shampoo. Visste inte att det gjordes av Lush, men nu vet jag bättre.

Förresten. Jag har Internet nu! WII! Men....nu ska jag ha lite glass. :D

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!