Skolböcker!!!!!



Nu äntligen har mina skolböcker för nya terminen kommit. Som jag har längtat efter dem, det känns skönt att nu äntligen så har jag dem, och jag bara längtar eftet att få sätta tänderna i dessa. Har ju varit lite dålig på att läsa ner mig i böckerna, då andra böcker lockar desto mera. Det och att studentlitteratur är DYRT(!) är nog varför min motivation varit lite si och så. Jag är fortfarande lika studiemotiverad som jag var i går, om inte mera. Bäst att jag passar på och utnyttjar den här studiemotivation medan den håller i sig. Jag känner ju mig själv, och motivationen går ju i svackor hos mig (säkert för alla andra också). Bäst att ligga lite före då. :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!