Does it Fit?

Modeevent på Norrköpings konstmuseum som jag gick på med mamma idag. Var faktiskt himla kul och lärorikt. Mera sådant säger jag bara! Det absolut bästa var att det fanns en Lånegarderob där. Underbart säger jag bara, att kunna gå dit och låna kläder för två veckor. Jag passade på att låna med mig ett plagg, som ni säkert kommer få se sen. Nej, ni kommer att få se sen! :D Men allt var kul, och jag tänkte dela med mig av några bilder därifrån. :)



Lånegarderoben där jag provade (och lånade) en underbar klänning. Bilder på det kommer sen. :)


Kläder gjorda av det lokala klädmärket Postum


Doktor Doktor. Tröjan är gjord av marshmallows.


Jag bara älskade den här jackan. Så fin. :)


Glasskor från Konsumera Mera.

Bilderna nedan är från en modevisning med Lisa Dalenius.






Både min och mammas favorit var den näst sista bilden. Jättefint.
Jag vill gärna göra något sådant här igen.

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggarkiv

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!