Sista dagen

Sista dagen tillsammans med Pojkvännen. Jag vet inte när jag får träffa han igen, men jag hoppas att det blir snart. Vi har haft en underbar tid tillsammans, två hela veckor är faktiskt en lyx när man har ett förhållande på distans. Jag blir alltid lika förvånad när vi träffas igen, hur mycket han förändrats. Och känner mig lite sorgsen, eftersom jag inte är där, och får se hur han förändras. Vi får bara brottsstycken av tiden, att vara tillsammans är mer ett undantag än en regel.



Varje gång vi säger adjö, så är jag rädd för att det blir våran sista gång tillsammans. Jag blir arg, och gråter. Men jag vet att han måste åka. Jag kan bara hoppas, att en gång, så stannar han kvar.

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggarkiv

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!