Sjusovarbullar

Har inte varit så aktiv med skrivandet här då jag äntligen fått hit min kära pojkvän igen, och vi har umgåtts rätt så mycket. Det blir väl så när man bor i två olika länder och träffas så sällan (förra året så var det väl 5-6 gånger totalt, så varannan månad ungefär). Men nu så ligger han och sover, och jag skriver för full maskin. Det är verkligen något jag saknat.



Min födelsedag var faktiskt en sån där dag då man verkligen hade mycket att göra. Mitt schema var fullsmäckat, men att få träffa Emelie och A igen, det gjorde mig lycklig. Emelies mage var också större sen sist. Precis som det ska vara!



Idag så ska jag baka bullar tillsammans med Emilia. Det är något vi har pratat om i ett par dar och nu så blir det faktiskt av. Inte för att jag kommer ihåg hur man bakar bullar, så mitt minne fräschas upp av google...hehe, det ska faktiskt bli väldigt kul. :D Det kommer bli choklad och kanelbullar, och då vi valde att baka på eftermiddagen eftersom man skulle få sova ut, så kallar jag det sjusovarbullar i mitt huvud. :)


Men nu vill min kära vovve ta en promenad i det fina vårvädret. Ha det bra!

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggarkiv

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!