Majshunden!

Äter frukost just nu och stökar inför skolan. Självklart så blir det min favoritfrukost, som människor verkar tycka är lite äckligt. Men jag älskar det. Jordnötssmör, honung, russin och inlagd gurka på tjocka brödskivor. Mmm <3! (Det där ska föreställa en ljud av njutning :P).


Min lilla vovve däremot, har fått dille på majs. Jag undrar verkligen, det är ju meningen att han ska vara ett köttätande rovdjur, men han beter sig mer och mer som en kanin...suck! Fast det blir ju billigare att handla åt han då. :P

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggarkiv

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!