Födelsedagsklädsel!


Ja, jag tänkte visa vilka knäppa kläder jag har på mig idag. Eftersom det är en enormt fullsmäckad dag, precis som det var igår, så var jag tvungen att tänka funktionellt framför allt annat. Men lite uppklädd blir det i vart fall (hehe, eller ja, min typ av uppklädd. Jag försökte köra en mera formell klädsel, men det kändes inte mig!). Hehe, det är inte ofta jag använder min korallfärgade klänning, men den är fin. :) Också blommig strumpbyxor till, då mina sista svarta fick hål i sig. Buää!



Dessa är mina favoritarmband från alla världens hörn. Det gröna är från Kina, bruna är från Ungern, Vita genomskinliga är från England och den gul-grön-blåa är från nåt sydamerikanskt land...kommer dock inte ihåg vilket just nu.

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggarkiv

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!