Promenad

Fick lite dåliga nyheter idag, eller ja, inte dåliga, men det innebär lite mer strul för mig. Jag och Pojkvännen bestämde oss då för att ta en lång skön promenad runt Norrköping och upplevde några av de sevärdheter här. För att göra det hela roligare så pratade vi engelska och fotade allting som syntes, och vi gick till och med in på turistinformationen och lassade på oss kartor. Det är kul att leka turist i ens egna stad! :P



Massa hotell nere vid Strömmen, väldigt fina, men vädret var lite tråkigt för att få de bästa bilderna.



Väggmålningar i en av parkerna.



Överdimensionerad lyktstolpe...:P

Det hela avslutades med Kladdkaka och Te på Täppan! Som Pojkvännen bjöd på <3.

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggarkiv

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!