Presenter

Kom just på att jag bara visat en av mina presenter på min födelsedag. Jag fick ju lite annat också, och här kommer några bilder på det andra (inte alla dock, resten kommer sen).



Den här väskan/tygpåsen (har inte bestämt mig än vad jag ska kalla det, snygg dock) fick jag av Pojkvännens mamma. Jättefin och bra att ha i min lila väska ifall jag ska handla nåt. :)



Ugglor jag fick av Pojkvännen. Eftersom det är mitt favoritdjur, så får jag sådana motiv ofta, vilket gör mig väldigt väldigt glad! :D

Det var allt för den här gången. Nu ska jag se Glee!

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggarkiv

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!