Fult?! SNYGGT!


Bytardagen igår, och då passade jag på att rensa bort mina kära dublettböcker (kära visst, men det känns något så när meningslöst att ha dubbelt av allt) till kläder, en väska och ett par gardiner. Gardinerna ska jag självklart tvinga någon att hjälpa mig sätta upp. Svartvita såklart, men de bilderna får ni se sen, tillsammans med resten av kläderna jag bytt till mig. Idag så kommer jag bara visa den här bilden ovan, på den är extremt fula skjortan som jag har en föraning om att jag kommer använda ofta. Eftersom den i mina ögon är skitsnygg! :D Med totalt omatchande knästrumpor från Carlings så ser jag inte klok ut. Underbart! :D

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggarkiv

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!