Sköna lördag för knäppa människor


Bilden tagen igår, jag kallar den för inburad fågel...fast egentligen så var det ett staket och fågeln kan flyga vart han vill. :P. Anledningen till att jag satte den här bilden i detta inlägg är för att jag ibland känner mig litegrann som en inlåst fågel när jag inte kan vara helt och hållet mig själv.

Ska lata mig idag, det har jag bestämt. Ska ta en skön promenad i vårvädret, och säga hej till alla människor. Jag ska också gå förbi Domino och lämna glödlampor...så har jag i vart fall skrivit i min kalender idag..hehe. Jag ska också tillfälligt överge min overall (men frukta inte, jag kommer ha på mig den ikväll) för mig själv. Bilder på det kommer sen. Hehe, när jag är mig själv, det kan bli skojigt.

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggarkiv

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!