Nya saker uppsatta

Nu i dagarna så har jag fått hjälp med att sätta upp massa saker i mitt hem...så nu ser det inte längre ut som ett lager, utan faktiskt som ett ställa där man bor på. :) Så tack till de som hjälpte mig att göra i ordning det sista.


Nytt skåp att ha min böcker i och dölja allt kaoset.


Denna har jag haft länge, men inte haft möjlighet att använda ännu, så är faktiskt glad att den kom upp efter nåt år eller så.


Denna hylla satte jag upp ovanför min dator. Jättefint, men ett stort minus är alla hål. Spackel blir mitt nästa projekt!

2 kommentarer:

PiinkCat 11 mars 2011 kl. 09:48  

Älskar din klocka... ascool

Madeleine 23 mars 2011 kl. 13:50  

Tack, hittade den på Jysk. :) Jättefin faktiskt!

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggarkiv

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!