Uppe med tuppen


Jag har redan varit vaken i en och en halv timme. Helt knäppt faktiskt, men det var skönt att få gå upp så tidigt och gå ut med vovvarna. Lilla Tequila är faktiskt rätt så snäll, men busig som bara en 16 veckors valp kan vara. Full av upptåg. Men nej, den jobbiga hunden är faktiskt Ådi, tro det eller ej. Han kan inte låta valpen vara ifred, och försöker dominera henne hela tiden. När hon sover, när hon äter, håller jag inte koll så går han på henne. Får väl hålla dem i åtskilda rum när jag inte är i närheten. I vartfall tills Ådi lugnat ner sig. Inte det lättaste. >.<

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggarkiv

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!