Solig vår!


Nu tittar solen fram, även fast marken fortfarande har en tjock skorpa av isig slasksnö kvar, och det är självklart vid den här tiden på året, som svenskar nog älskar solen som mest. Det har ju varit en extremt lång och kall vinter med få soltimmar, så det var inte förvånade att jag såg människor ligga ute på parkbänkarna. Dessa människor måste verkligen njuta av det fina vädret.



Jag själv kände också av den där längtan för en extremt solig och härlig vår när jag såg alla dessa soldyrkare, så jag fixade till en sommarklädsel, med mycket färg och mönster (kjolen är egentligen en tröja :P). Dock la jag till svarta strumpbyxor för att det inte skulle bli för kallt. Men snart så vill jag gå med bara ben! Fast det blir väl nån gång i maj. :(

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggarkiv

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!