Allting på en gång!


Så här känner jag mig just nu, som frusna ankor på isen. Så stressigt har det varit.

Vilken dag det har varit! Seriöst kaotiskt det hela. Nu undrar ni säkert vad som är kaotiskt, jo det började med imorse, då jag satt och kollade mejlen, och fick då syn på en helt alldeles underbart mejl, som gjorde mig så väldans glad. Fick veta att jag var en av tre vinnare i en poesitävling, och att de ville att jag skulle läsa upp den i Stockholm på torsdag, tillsammans med en av Sveriges mer kända estradpoeter, Oskar Hanska (för er som inte känner till han, han är Skandinavisk mästare i Poetry Slam, samt kom fyra i Poetry Slam-VM.)

Det är verkligen något att hurra för. Så hurra för mig. :D
(Jag vet, ego ego ego, men jag får vara det när jag fått bevis att jag är bra!)
Så just nu så firar jag det med härlig julmust samt mörk choklad med citronsmak.


Jag passade också på att ta en kopp te på Café Täppan när jag var i Norrköping. En skön avkoppling i en stressig dag. :)

Efter det så var jag tvungen att åka in till Norrköping och hämta min nya bok, Social Konstruktion av Vad? , av författaren och filosofen Ian Hacking. Äntligen har jag fått tag på den, så får jag skynda mig att läsa den innan onsdag. I Norrköping passade jag också på att köpa nytt fint julgranspynt, hittade lila girlanger för bara 20 kronor, så självklart slog man till. Jag ska ha en lila jul! :D



Sen väl hemma igen så var det dags att skriva på kontrakt, eftersom min lägenhet nu är såld! YEY! Så jag flyttar i januari, bort från lilla lilla hålan. Så skönt!
Men nu får ni ha det så bra. Ber om ursäkt för textväggen! :D

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!