Skolan är klar!


Äntligen är skolan klar för den här veckan. Jag har nog haft en av de mest stressfyllda veckorna någonsin. Det började i måndags med att sälja lägenheten och städa upp lite grann. Sen var det massa plugg då jag inte fick boken vi skulle läsa förrens då. Sen massa ärenden på stan hit och dit. Kom väl hem vid 10 på kvällen. I tisdags var det massa mera plugg, i onsdags med, samt förberedelser inför poesikvällen. I torsdags så var det final, jag kom trea, vilket kändes skönt. Tvåan var faktiskt mycket duktig, men ettan sög. En dikt ska inte vara en hiphop sång! Men kul var det i vart fall. Idag så hade vi diskussioner om forskning och hur det påverkas av media och dylikt (därav bilden). Och ikväll så kommer Emelie. Wii. Ska bli kul att få se hennes mage. Men nu ska jag handla julklappar. Ha det.

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!