Poesifinalen i Stockholm

Hej hej! Glömde att berätta om min poesifinal i Stockholm i torsdags, så tänkte göra det nu. Jag kom trea!!! (Oki, det har jag nämnt förut, men tänker nämna det igen. Det gör mig så glad.)

Det var en otroligt inspirerade upplevelse, då vi fick många bra tips om hur vi ska utvecklas och vi fick också kontakta Oskar Hanska om det är något vi undrar om när det kommer till poesi. Det kändes skönt. Här är mina bilder för kvällen:







Det var så himla kul, och jag verkligen älskar poesi. Det gör mig glad, och det är bra va. Motivering till att jag kom med i finalen älskar jag också "En fri vers som på några få rader skapar ett lekfullt samspel mellan innehåll och form". Ni förstår väl att jag ska rama in den va? :P

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!