Vetenskapsteori, här kommer jag

Ha, såklart så ska de i skolan börja med Vetenskapsteori idag. Jag vet inte, det måste vara något sällsynt utstuderad tortyrmetod att lägga Introduktionen till Vetenskapsteori på en fredag. Haha. Visst, jag fattar ju vad det handlar om, men det är så tråkigt! Men men, vi får se om jag överlever de här veckorna vi ska läsa om detta.

Idag så är också en verkligen speciell dag. :D Är bara så himla glad, allting är rosenrött och supervackert, och alla är helt underbara idag. Har nog vaknat på en bra sida idag. Vilken tur. :D

Men men, jag måste rusa till skolan idag. Ha det bäst allihopa. :D

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!