Klädshopping med Spindelmannen!

Eller ja, han hävdade hela tiden att han är spindelmannen och han kan klättra på både väggar och tak. Tänk vad påhittiga små människor kan vara. Eftersom jag känner mig krasslig så valde jag också att ta det lugnt och inte springgå som jag brukar göra. Tog också en kopp te, eftersom det är skön avkoppling (hmm, det gör jag nu också. Haha). Men hittade mest kläder till Spindelmannen, till mig själv så blev det mindre, bara en skitsnygg röd klänning som jag köpte på HM. Ha, de i butiken sa att jag var först med att köpa den, det kändes skönt. :P (Jag vet, suddig bild, men ska försöka fixa en bättre. :D)


Inköpt på HM - Norrköping. Komplett med hund :D

Tänkte den skulle vara perfekt att ha till jul, tillsammans med svarta högklackade och svarta strumpbyxor, modell tjockare. Till vardags så blir det nog tillsammans med gula strumpbyxor, och en svart/brun kofta...vem vet, det kanske ser bra ut. :P Det fanns mycket jag ville handla idag, och faktiskt så var det nära att jag ruinerade mig på att köpa klänningar, haha, tur att jag har dåligt med pengar. Blir nog så att jag istället ska gå igenom min garderob(er) och se om jag hittar något gammalt och fint...kanske ska ta fram långkjolar eller nåt. :D

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!