Världens bästa julgranspynt


Är just nu och kollar in julgranspynt, eftersom detta blir min första jul i egen lägenhet. Skitnervös över det, men det går bra. Jag hittade lite fint julgranspynt på indiska, och passade på att köpa två jag gillade. Sedan så gick jag till åhléns och där hittade jag världens bästa pynt i form av en uggla. Ni som känner mig, vet ju såklart vad mitt favoritdjur är. Den ska jag köpa när jag har mer pengar. Just nu sitter jag och väntar på en föreläsning om du miljö i latinamerika ska börja. Ha det. :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!