Känslosam

Idag har varit en sådan där dag då alla känslor bara flyger omkring, okontrollerat. Har haft långa samtal med min pojkvän de senaste dagarna, och eftersom vi knappt har pratat på sistone så har det varit så skönt. Att bara få sitta ner och ha sådana djupa diskussioner och roliga skämt som jag bara kan ha med han, har verkligen gjort mig så himla glad. Usch vad jag saknar han. Tröstar mig själv med att äta kakor, även fast jag bara orkar två.



I skolan så såg vi en film på föreläsning, Psalmer från Köket, och ärligt talat så förstår jag inte varför den är relevant till våran utbildning. Handlingen var i stora drag att en gubbe på en bondgård får en vetenskaplig observatör som ska kolla vad han gör hela dagarna, och hur deras vänskap utvecklas. Jaja, får nog tänka lite på det och se om jag fattar.

Men nu, kära små, ska den här känslosamma saken (tjejen/hårmonstret) gå och sova. Ha det bäst.

1 kommentarer:

L 1 december 2010 kl. 14:45  

What a cute photo! :D

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!