Bröderna har badat och jag har fikat

Idag har varit en jäkligt kul dag, även fast vi hade långa perioder då vi var tvungna att vänta. Jag tog mina bröder med för att bada på Medley, medan jag satt och fikade med Nikki. Kladdkaka och te såklart. :P



Men eftersom det var lite tråkigt att sitta i ett café ett par tre timmar, så beslöt vi oss för att gå och köpa lite vantar till mina bröder. På vägen så hittade vi ett urgulligt liten auktionshus, med allt sådant där smågulliga saker överallt. Tyvärr så glömde jag ta foton över de saker vi hittade, hmm får nog gå tillbaka dit och göra det.

Efteråt så åt vi tacos, med min speciella vitlökssås (eller min och min, det är ett familjerecept :P)

Men, nu måste min kära lilla vovve gå ut. Vi höres! :D

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!