Igår...imorgon

Fy fan säger jag bara, igår var det inte kul alls i skolan. Efter att ha pratat fram och tillbaka om de problemen vi har inom gruppen, så kändes det inte alls bättre som jag trodde det skulle utan värre. Innan så sa jag till Nikki att det kändes som att jag skulle gå till min egen dödsdom och jag hade verkligen rätt. Enda bra med mötet var att jag äntligen fick fasta på vad som är problemet. Det är mig, och min personlighet.

Jag blir så ledsen egentligen, och hela mötet verkade bara handla om att jag har gjort fel som skrev att jag tyckte gruppdynamiken inte funkade, att jag pekade ut folk. Jag skrev 2-3 personer har tagit över rätt mycket inom gruppen, hur är det att peka ut någon? Jag skrev ju inte ens ut några namn eller något. Och folk hade säkert reagerat på samma sätt även fast jag skrev några, eller fåtal eller vad som helst. Det är helt klart fel att jag har en åsikt.

På måndag ska vi ha ett nytt möte. Jag vill inte ens gå dit. Jag som faktiskt tyckte om den här utbildningen, nu känns det bara fel. Jobbigt.

Men imorgon så är det examination. Tänker göra klart det, jag har verkligen ansträngt mig för att göra en bra presentation över våran rapport som vi skrev i gruppen. Trots alla problem vi har så lyckades vi.

Just nu pratar jag med min pojkvän. Imorgon så kommer mina bröder och på fredag så är Nikki här. Kanske de kan få mig att må bättre.

1 kommentarer:

L 3 november 2010 kl. 18:01  

Ignore them, if they have a problem they are just idiots.

There's nothing wrong with you, or your personality.

Or your opinion, your opinion is only your opinion, if they don't like it it's their problem not yours!!!!

Smile, things could be worse, chocolate could not exist. :P

Hope it goes well

Kram

Jag älskar dig och jag har alltid rätt!! :P

L

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!