Vill sjunga!!!!

Alltså, jag sitter och kollar på sånger, som jag ABSOLUT skulle kunna tänka mig att sjunga.Det är vackra sånger, folkliga skulle man kunna säga, med en modern tvist på det. Tänk bara, att sätta upp en kör på 150+ som tillsammans sjunger för glatta livet, vackra sånger, men den där speciella känslan som inte går att beskriva, men gör en så himla glad, sånger som får en verkligen att tänka om det vackra. Och vilka drömmar jag har när det kommer till sång. Men några av de sånger jag anser är vackra är de följande. Hoppas ni tycker detsamma som jag. :)

Adiemus - Adiemus


Delerium - Angelicus

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!