Tagit sönder mobilen!


Till vänster, min lånemobil. Till höger, min underbara, tyvärr trasiga mobil. :(

Fan alltså, tog sönder min mobil, så nu vill det inte funka. Man blir verkligen sur för mindre, hur lyckas man egentligen? Just nu så har jag en lånemobil, som jag nog får ha till åtminstone mellandagarna. Då kanske jag kan köpa en ny, redan varit och kollat på en LG jag gillade.

Det skitsnygga märket, här på Emelies ovve.

Men äsch skitsamma. Jag har haft en jättebra helg förutom missödet med mobilen, har haft en helt fantastisk vecka när jag kommer att tänka på det. Hade besök, i form av en Emelie, så kul att verkligen få umgås med henne ordentligt. Var ju flera månader sen, om man inte inberäknar ett par timmar i slutet av sommaren. Vi var på Rockkraballen och såg Misconduct (och ett sugigt förband som typ bröt mot varenda regel man ska följa på scen, inte fan dricker man kolsyrad öl som sångare, idiot!), tyvärr så var det lite dåligt röj där...bah, får hoppas folk har lärt sig till nästa gång. Snyggt märke fick vi båda dock. :D Något att skryta om sen. :P


Bild på det sugiga förbandet Pompei Nights. Bara en av deras sånger var bra. Tyvärr fick jag inga bra bilder på Misconduct.

Idag så åkte Emelie hem, lite tråkigt, men skönt att vardagen är tillbaka. Inte så långt kvar av första terminen på skolan, vilket är skönt. Jag gillar ju den, men har haft en tuff höst med sömnproblem. Men ändå, ha det så bra alla! :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!