Iskallt


Idag så frös jag verkligen, det räckte inte bara med min tjocka vinterjacka utan jag var tvungen att ta på mig 3-4 lager med kläder. Jätteskumt, då det nästan var barmark och jag normalt inte fryser alls. Just nu så sitter jag faktiskt med ett tjockt täcke omvirat runt mig, med kläder på, och ändå så fryser jag. Trötthet kanske? Förövrigt så älskar jag den här bilden ovan, visst jag kanske inte har världens bästa ansiktsuttryck, och visst, den är lite suddig, men gillade blekheten i bilden. Det känns kallt! :D



Men få se, vad har jag gjort idag. Inte så mycket faktiskt, det var en sådan där skön slappardag tillsammans med Lillen. Vi gick och gungade en stund, och så var vi på biblioteket där han fick läsa litegrann och spela. Sen på kvällen så satt vi och såg på film (Jack Blacks filmer), kramades och käkade Ballerina Pepparkaka. Vilket jag inte visste fanns förut :O. Men de var inte så goda, lite i sötaste laget så de får betyget 3 av från mig.

Men ska typ sova nu. Ha det! :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!