Känner mig krasslig

Nej fy fan säger jag bara, det känns som att jag är på väg att bli sjuk, och jag som har poesifinalen imorgon. Det här får bara inte hända! Så just nu så sitter jag och dricker te som en galning och får hoppas det blir bättre. Kände redan i morse då jag gick upp att något spökar i halsen, och nu är jag varm och har huvudvärk.

Håller också på att planerar årets julklappar, eftersom de betyder så mycket för mig. Det blir lila presentpapper, med silvertråd, till skillnad från förra året med guldfärgat presentpapper med gröna trådar. Har faktiskt redan köpt den första klappen, då det var ett bra erbjudande. Hoppas h*n kommer gilla den!

Men ska försöka sova nu eller nåt. Ha det bra!

2 kommentarer:

Emelie 24 november 2010 kl. 13:34  

Nej, du får inte bli sjuk!!!!! Inte förrän efter helgen när jag har vart på besök ;D

Madeleine 25 november 2010 kl. 14:37  

Oki, jag ska försöka låta bli. Sitter och käkar piller som en galning just nu. :P

Vi ses imorgon! :D

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!