2655 ord skrivna!

Oj oj, hade inte ens märkt att det blivit mörkt ute nu. Måste gå ut med vovven snart. Men jag har nu skrivit 2655 ord, och har bara cirka 600 ord kvar att skriva. Jag blir nog klar idag, vad skönt! Men just nu så tar jag ett skriveripaus då jag varit effektiv ända sen 13.00. Eller ja, jag tog en liten paus för att försöka fota fåglar då de är mina favoritmotiv. Vad tycker ni om bilden nedan? :)



Ja, jag vet att bilden ser upp och ner ut också, men faktum är att det var fågeln som hängde så. :P Inte något jag kan rå för att han ville leka akrobat. :P
Men men, dags för mat för mig och utgång för vovven. Ha det bra. :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!