Stökigt :P


Mitt väldigt stökiga databord. Ha, men snart så är det rent och fint! :)

Yay, äntligen klar med skolan...haha nu måste jag städa. Mitt hem ser ut som...tja det är bara kaos helt enkelt, har ju knappt varit hemma de senaste veckorna, helt tiden varit med vänner, eller i skolan eller sovit över hos folk eller festat, så har inte haft tid med det. Min tvättkorg är också överfull, så måste tvätta med. Men det ska bli gjort idag, jag lovar, jag trivs ju inte i smuts. Och nu i jultider så går det ju inte att ha det stökigt.


Julpynt. Brickan är från Lagerhaus och julgranskulorna och pepparkaksgrytlapparna köpte jag nya på Myrornas.

Nu i helgen hade jag planerat att ta upp mitt julpynt, och fixa gran också, samt packa ner böckerna och sånt i källaren. Kanske blir mindre folk som klagar då (förra gången klagade alla på mina böcker, jag kan inte rå för att jag har över 1000 böcker liggandes hemma). Ska också baka pepparkakshus då, tänkte försöka mig på något roligt och sagorelaterat, typ Rapunzels torn. Vi får se hur det går. :)

Men dags att städa nu, ha det så bra! :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!