Hemtenta och ny lägenhet

Oj vad jag är glad idag. Fick just veta att jag har fått tillgång till en ny lägenhet på Assessorn i Norrköping. Wii, vad glad jag blir, och såklart det viktigaste, det är en tvårummare! Med KÖK! Ja, jag behöver inte flytta till en liten etta på 14 kvadrat, skulle aldrig klara av det när jag vant mig med mina härliga 43 kvadratmeter. Den nya lägenheten är visserligen lite mindre än min, men jag klagar inte, det är en lägenhet, som jag har råd med. :D



Just nu så sitter jag och pluggar på hemtentan vi ska skriva den här veckan. Och hjälp vad svårt det är att plugga till, jag skriver ju för mycket hela tiden. Och så tycker jag det är svårt att visa på hur jag lärt mig saker och ting...jag läser ju böckerna, räcker det inte som svar? Nepp, istället måste jag brodera ut det svaret på cirka 600 ord. Jobbigt jobbigt. Men efter at jag är klar med första frågan så ska jag gå och göra lite mat. Ris med vegetariska kycklingbitar och broccoli blir det idag. :D

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!