Stressigt skönt kaos

Har varit ute i dan innan dopparedan-kaoset. Och det är verkligen ett kaos, alla sprang som yra hönor hit och dit, skrek och slet och klämde sig emellan för att få tag på just sin present. Och jag klarar verkligen inte av stress. Men det började bra faktiskt, men en fika tillsammans med Emelie och hennes pojkvän på Café Sylvia. Dock så var det svindyrt, jag har ju vant mig med Café Täppans priser.

Emelie på Café Sylvia.

Efter fikat, där jag också fick se ultraljudsbilder på Emelies bebis, så var det dags att shoppa de sista julklapparna, till två av mina bröder. Till äldsta brodern så var det enormt svårt, då alla saker han vill ha är svindyra eller så var de utplockade. Jag visste det fanns en orsak till att jag brukar börja handla julklappar redan i Oktober. Dock så blev det för mycket för mig, höll på att svimma igen inne på Kosta Boda, och jag ville bara därifrån. Tror dock Emelie inte förstod det, men jag beskyller inte henne för det, det var så mycket som hände på samma gång.


En lilja i en av alla de butiker vi var inne i.

Nu sitter jag här med ett glas kallt vatten och ser på Criminal Minds, och det är julafton just nu. Yay! Längtar tills jag vaknar imorgon. God Jul allihopa. :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!