Julrim medan maten görs

Älskar att rimma, har redan gjort 5 stycken idag, tre nu de senaste 10 minuterna, medan mitt mat håller på att tillagas. Jag stormtrivs faktiskt, och hoppas verkligen jag vinner.

Mina senaste julrim:

Adidasoverall
Den kommer inte kittlas
Denna grej från Adidas
Värmer gör den överallt
Från huvud till fot, täcker allt

Huvtröja från Humör
Du kan med denna stila inför
Dina vänner, av märket Humör
Det är verkligen ballt
Den har ju huva och allt
Värmer också när det är kallt

Ekologisk barnklänning
Färgglad från topp till tå
Passar alla töser små
Bambu och bomull gör den väldigt bra
För våran natur idag

Om ni behöver hjälp med Julrim, så kolla gärna in här. Eller fråga mig. :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!