Idag, matkoma och julklappar. Imorgon...shopping!


Julgranskulan från Granen, lite suddigt då jag är nästan i matkoma.

God Jul alla snälla underbara människor som finns där ute. Hoppas eran julafton blev trevlig med mycket gott att äta och många skratt tillsammans med familjen. Min blev det, väldigt trevligt och stillsamt. Även med lilla vildingen Dante här. Han blev jätteglad för sina presenter, av mig så fick han en ny del till sin tågbana, då han leker med det ofta. Mina andra bröder verkade bli glada också, jag har nog lyckats i jul igen, även med knapp ekonomi. Sen så hamnade man ju i matkoma efter all julmaten, men jag fick min rödbetssallad. Tog och lassade upp halva paket på min tallrik, så gott tycker jag det är.


Detalj på det geléljus jag fick. Visst är det fint? :)

Fick också jättefina julklappar, bland annat så fick jag geléljus, presentkort på böcker, en röd jättefin kofta av mamma som bara skriker "Madeleine" (fast hon köpte ju den på min favoritbutik också) samt ett armband av Emelie som jag fick pyssla ihop själv. Hehe, det gjorde jag under frukosten.


Armbandet jag fick från Emelie, som man kunde designa som man själv ville.

Detta är ju inte alla bilder jag har tagit under dagen, men de flesta är privata. Jag skulle vilja tacka alla för de fina julklappar jag fick och det var en rent härlig julafton. :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!