Mellandagsrea = Böcker


Nej, orka bry sig om elektronik eller sånt på mellandagsrean, skulle visserligen behöva nya mobil, men det får bli en senare fråga det, då jag inte har råd att lägga ut de pengarna just nu. Men det blev ett par böcker för mig i vart fall, då jag fick presentkort på det. Köpte 3 böcker från True Blood-serien, en bok av Stephenie Meyer och Paulo Coelhos böcker. Nu har jag verkligen något att sätta tänderna i när jag kommer hem till Östergötland.



Jag har också börjat förberedda mig inför min Englandsresa, har börjat bestämma vad jag ska packa, och hur, och vad som är mer viktigt och mindre viktigt. Något jag ska ha med mig är koftan jag fick i julklapp (ni ser den på bilden ovan). Är helt underbar. Det är tur att jag kan det där, eftersom jag bara får ta med mig 10 kg bagage. Men det löser sig det. Ha det bra nu alla, jag måste gå och äta pepparkakor!

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!