Sista dagen i skolan

För den här gången, så är skolan över! Nu ska jag äta, njuta och reta mina bröder hela julen, och kanske vara lite snäll också. Och sen till nyår så sticker jag till England för tredje gången. Men nu kommer jag få se lite mera än bara London. Ska bli kul där tror jag.


Mitt livs allra första julkort, som jag fick av Emelie och Richard. Tack för den!

Skit vilken dramatik (hmm, det rimmar ju det där, kanske ska börja använda det) denna första termin på Universitetet har varit. Mycket festande i början av terminen, men det har lugnat ner sig, men istället så fick jag drama på dagarna. Gråt och bråk nästan hela oktober och november månad, det har varit så jobbigt att jag tassat runt på tå och inte riktigt vågat säga min åsikt längre. Jag verkligen avskyr tjejer i grupp, jag hoppas nästa grupp blir bara killar och sen jag. Killar fattar jag, tjejer är ett jäkla mysterium. Typiskt att man inte kan önska sådant i förväg.


En av alla de saker jag har gjort i år. Den ser faktiskt bättre ut i verkligheten

Men nu ska jag förbereda inför imorgon, kommer åka till Västerås för att besöka brodern.

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!