Hem kära hem

Nu, äntligen blir det av att åka hem. Jag längtar till att få sova på min sköna säng, att sitta i badkaret ett par timmar tillsammans med härliga badbomber och en bra bok och att få packa ihop mitt liv i kartonger. Det jag inte längtar efter är mina sjukt jobbiga grannar, som tycker om att stirra på mig genom sina fönster. Jag är glad att det bara är 2 veckor tills jag flyttar till kusten. En paranoid småstad var verkligen inte rätt ställe för mig. Men det har varit relativt bra här, alla gillade sina julklappar och det var en relativt lugn vecka.


De tekoppar jag gav till Emelie i julklapp. Så jäkla snygga. :P

Men, nu måste jag packa ihop mina kläder och sånt. Har lyckats med konststycket att få med mig cirka 3 gånger så mycket packning nu, som när jag kom hit. Givmilda vänner och familjer är livsfarliga! :P

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!