Vinterpromenad


Idag så har det varit en verkligt underbar och lugn dag. Jag gick med min lilla söta hund ute i skogen och hade en riktigt skön vinterpromenad, och det var precis lagom kallt ute, och så vackert. Självklart så var jag tvungen att ta ett par bilder av detta frusna landskap... jag stormtrivs just nu faktiskt. Fast jag gillar ju våren bäst ändå, när allt blir grönt på nytt.



Imorgon så börjar hemtentan, och inte så går det att tjuvkika på frågorna då vi inte får dem imorgon...meh säger jag bara. Hade gärna velat kolla på de innan för att förbereda mig mentalt. Men så länge kan jag roa mig med att fota, passade faktiskt på att ta ett par bilder på mig själv också, med rätt så stökigt hår. :P



Men, nu ska jag leta upp lite mat, då jag är hungrig. Ska försöka skriva något mera sedan. :) Ha det!

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!