Klantigt värre!

Jag har varit otroligt klantig idag. Jag spillde HET te över hela mig. Aj vad ont det gjorde, fick stå under duschen med kallt vatten i säkert en kvart. Har bergis dragit på mig en förkylning nu också. Smörjde in mig sen i svalkande hudolja också, hoppas jag inte får röda utslag.

Förutom det så har det faktiskt varit en bra dag, har fått en provsjungning på en opera, det kändes riktigt kul. Så håll tummarna för mig 13 januari. Jag har också haft seminarium på ekosystem, vi har experimenterat med sjövatten de senaste två månaderna och idag fick vi prata om det, och berätta om vad vi kommit fram till. Jag avskyr ju att prata inför folk (sjunga går dock bra) så jag höll mig kort, väldigt kort, och sen kände jag för att springa därifrån...usch inte kul att prata sådär.

Ekosystem i liten skala, med vatten från sjön Glan.

Nu sitter jag och gör lite plugg, försöker få någon bra idé tills imorgon, men jag känner att i min grupp klagar för mycket, prat om flextid och hela köret, nej jag är glad att detta är sista grejen med denna grupp. Om jag fick bestämma skulle vi vara klara innan jul, men med all denna klagan, tror jag inte det är möjligt. Jag tänker dock vara klar med mitt innan. >.< Näh, dags att sluta prata om detta.

Ny bild, tog den bara för färgernas skull. :)

Jag ska gå och äta nu, och kanske dikta litegranna. Ha det bra.

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!