Läkarbesök och Julklappsjakt


Har faktiskt varit en relativt lugn och skön dag för mig, även fast jag gick upp vid 6. Räkningarna är betalda, så jag kunde ge mig ut på julklappsjakt tillsammans med min kära förälder. Men innan så var jag tvungen att gå på databassökningskurs (vilket lärarna tycker är relevant)och läkarbesök pga min PCOS. Jag är så innerligt trött på det, och att jag får så ont att jag inte ens kan gå under mensen. Inget man vill egentligen. Men hon kunde inte hjälpa mig, så kommer bli skickad vidare. Jaha, får hoppas det leder någon vart.



Men julklappsjakten var väldigt kul, just kvarteret Knäppingsborg (i Norrköping) har också fått så fint julpynt, med vackra grangirlander lite överallt. Inte som plasthelvetet i stadens centrum. Åt också vegetariskt mat till lunch där, och passade på att köpa ny vinterjacka då min gamla är rätt så sunkig. Men har ju haft den i 5 års tid också så :P. Köpte också ny mascara då de slutat tillverka mitt gamla märke..vad tråkigt! Men hittade en som de sa var liknande på Bodyshop, får testa och se hur det blir. Roligt har det varit ändå!

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!