Hänt i Nordpolen


Julefint i fönstren, här i Sörmlands nordpol.

Nu är jag hemma i Sörmland, känns skönt att vara här, även fast det är iskallt. Var först och hälsade på brodern i hans nya hem, och visst, det var litet men han har bra smak. Inte min stil dock, men man märker att vi är släkt. :P Blev speciellt avis på hans gardiner, tänk att ha såna (fast gröna) hemma.



En rolig sak jag märkte på hans studenthem var att de hade en gigantisk reklamhög innanför porten. Efter en undersökning så visade det sig att det var medvetet för att få posten sluta dela ut reklam där, hmm kanske något man ska göra själv, då de inte fattar en stor skylt som står "Ingen Reklam tack!".



Nu sitter jag och ser på Yes man (den med Jim Carrey) tillsammans med mina syskon, himla bra film och man skrattar mycket. Förresten, en jättefin gran finns här precis bakom mig, blev ju inte så mycket gran för mig i år, så jag njuter av den här istället. :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!