Musik + teshopping = Glad mig


Vet, hemsk grammatik jag har. Men jag är en glad mig idag. Har varit på Hageby tillsammans med familjen och lyssnat på Robert Wells när han spelade klassisk musik på sitt piano. Han är helt klart bättre i verkligheten än vad TV visar. Det var en väldigt fin musikupplevelse.



Jag fick också min dos av vacker skönsång då en kör sjöng härliga julsånger, visst det är lite annorlunda melodier från vad jag är med i, Östergötland kör helt klart sitt egen grej. Men jag njöt storligen av det, även fast jag kände ett stygn av vemod. Jag saknar att sjunga i kör.


Efter dessa njutbara musikupplevelser så gick jag och köpte te med min söta lillebror. Köpte både kaktus (kände för att experimentera) och härligt blåbärste. Jag fick också en vacker tesil av hon i kassan, och lillebror fick choklad, då han sa med sin sötaste röst "Kan jag få en?". Han vet verkligen hur han ska vara för att få saker och ting. :)


Nu på kvällen så har jag ägnat mig åt att både packa och slå in julklappar. Jag fick tag på jättefina etiketter gratis, dock bara två stycken, men ska gå förbi där igen på måndag och fråga om de hade några fler. De liknar sådana här stora gammaldags etiketter. :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!