CSN - oerhört irriterande, men jag fick rätt


För säkert tionde gången så strulade CSN för mig, det verkar vara nåt omen, eftersom det är strul varje termin, och varje gång så måste jag ringa dit och klaga, och det man hör är "Oj, vi hade visst gjort fel". Jag kan förstå första gången, och andra, men jag kan absolut inte fatta hur de kan strula varje gång. Den här gången, så hade de tagit något skumt beslut som gjorde att jag stod utan pengar, vad de sa att det var? "Du går ju inte någon utbildning". Snacka om att det gjorde mig rasande, och jag sa till dem att jag verkligen inte hoppat av min utbildning, om de kollar med skolan så går jag fortfarande kvar, och jag ska ha de pengar jag har rätt till under alla studieveckor. Efter cirka 20 minuters diskussion så sa dem att oki, vi betalar ut dina pengar. Bra, sa jag, men det ska ju inte behöva vara sånt här strul. Gissa vad CSN sa? Vi lovar att det inte händer igen. Men efter ett tiotal gånger med detta strul, så litar jag inte längre på dem. CSN - vi hörs i maj igen då!

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!