Från deppig till glad, tänk vad en dag kan göra


Är just nu väldigt väldigt glad, äntligen kan jag få packa, då mina kartonger har kommit...hehe det kliar i fingrarna redan, att packa ner allt. Måste vara för att jag är så glad att jag flyttar att jag gör det redan en månad i förväg.
Fast det är ju inte bara det som gör mig glad, har köpt ytterligare en julklapp till en av mina kära små vänner (ska avslöja vad det är på juldagen :P). Jag tror nog h*n blir glad för den, annars kommer jag kräva tillbaka den då det är en sak som jag själv gillade också. Hmm, kan man kräva tillbaka julklappar? :P

Var med mina småbröder idag också, gulliga de är faktiskt, och det var skönt att bara få vara lite lekfull och se på barnfilmer och läsa Nalle Puh för dem. Avkopplande efter ha varit utmattad ett bra tag, speciellt idag var ju inte särskilt kul, tuppade av hos frisören (gick med lillebror dit).

Fick också prata med mamma en hel del, och fick ur mig en del saker jag velat säga ett bra tag. Hon blev glad...tror jag..alltid osäker när det gäller mamma. :P Men det är nu avklarat...åtminstone till en tredjedel som min pojkvän sa. Men nu ska jag ha en kopp te, det är välförtjänat tycker jag. Ha det bäst. :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!