Inte min dag

Anledningar till varför det inte är min dag!

Försov mig
Fick inte själv bestämma vad jag vill arbeta med inom grupparbetet (Ja, det suger!)
Glömde anteckningsblocket hemma i Finspång
Glömde ringa ett viktigt samtal
Glömde ett par papper jag skulle ge till mamma
Glömde äta frukost (hur lyckas man?)
Är så trött, även fast jag försov mig

Nej, det här är en sån dag då det hade varit bäst att stanna kvar i sängen och sova, och gömma sig för omvärlden. Och ändå så sitter jag i skolan och pluggar.

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!