Hemtentan = KLAR!!!!

Äntligen så är den gjord, denna kära lilla och otroligt jobbiga hemtenta. Får hoppas jag får godkänt nu då, fast det borde jag få. Orka komplettera igen. :P



Det har varit en väldigt intressant tenta, då jag har varit tvungen att läsa om allt från miljörörelsens historia, femtiotalets klimatdebatt och hydrogen(ett sätt att frambringa energi, ska tydligen vara mycket effektivt) till dagens miljökonferenser och vårat egna arbete om Sjön Glan. Bilden ovan är en bild från en av de rapporter jag läste. Inte lätt, men helkul faktiskt. Fast många av mina klasskompisar klagade på tentan såg jag, tyckte jag var mycket tråkigt faktiskt. Men skitsamma, det är gjord nu i vart fall. Wii! :D

Men nu ska jag äta välbehövlig mat och kanske rimma lite mera. Ha det bra allihopa. :)

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!