Packar mitt i natten

Japp, då var det dags då, att börja packa ihop mina kära ägodelar. Det här måste nog vara tjugonde gången jag flyttar, så jag har ju vanan inne. Jag slår vad om att jag kan (tillsammans med familjen) flytta hela mitt bohag på typ mindre än 12 timmar.

Först så åker ju mina böcker ner i banankartonger, sen så...ja jag har inte så mycket mer saker än böcker, kläder och möbler. Jo en hund också. Sen tar det stopp. Fast vi får se om jag slår förra rekordet då jag hade 16 kartonger med böcker. Tippar nog på 20 faktiskt. :P

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!