Hemtentan för miljövetare

Nu är det dags igen att sitta ner och brottas med den kära hemtentan. Hade planerat att bli klar idag så att jag kan göra annat skoj (typ pynta lite mera och fixa till overallen) imorgon. Måste ju också bli klar med alla julklappar. Kom på att jag har glömt att köpa till en-två personer.


För att ladda upp mig själv så valde jag att äta en stadig frukost, samt så har jag lite motivationsgodis och te bredvid mig. Sitter också och lyssnar på bra musik i form av Vivaldi. Jag ska bli klar idag, jag ska!

0 kommentarer:

Räknare

Min blogg

I poeters sällskap så trivs jag
Bland böcker och ord finns jag
Med kameran i högsta hugg syns jag
Skrålandes för full hals hörs jag
Detta är min vardag

Detta är Jag!

Bloggintresserade

Bloggportaler

Blogg listad på Bloggtoppen.se Topplista Reggad på Commo.se Vardagsbetraktelser bloggar BlogRankers.com Blogarama - Blog Directory Bloggparaden read the printed word!